1)     როგორ მივიღო ინფორმაცია სიახლეებსა და ფასდაკლებებზე?

  სიახლეებსა და შემოთავაზებებზე ინფორმაციის მისაღებად შეგიძლიათ, ესტუმროთ ჩვენს ვებ გვერდს, რომელზეც მუდმივად დაგხვდებათ განახლებული ინფორმაცია, ასევე შეგიძლიათ, დარეკოთ ჩვენს ცხელ ხაზზე ან სიახლეები გამოიწეროთ თქვენს ელექტრონულ ფოსტაზე და პერსონალურად მიიღოთ ინფორმაცია ყველა აქციასა და სიახლეზე.

1)      როგორ მივიღო ფასდაკლების ბარათი/კონკრეტული ფასდაკლება პროდუქტზე?

2)     აქვს თუ არა ვადა ფასდაკლების ბარათს/ ზოგადად ფასდაკლებას?

3)      რამდენ %-იანია ფასდაკლების ბარათი?

4)      როგორ მოვიქცე თუ დავკარგე ფასდაკლების ბარათი?

5)      ფასდაკლებულ პროდუქტზე უნდა გავატარო თუ არა ფასდაკლების ბარათი?

1)      როგორ დავაბრუნო/გავცვალო პროდუქტი?

პროდუქტის დასაბრუნებლად გთხოვთ დაუკავშირდეთ ოპერატორს, მოგვწერეთ ჩვენ ვებ საიტზე ან ფეისბუქ გვერდზე.

2)       რა შემთხვევებში შემიძლია პროდუქტის დაბრუნება/გაცვლა?

პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუკი არის წუნდებული და აქვს რაიმე ხარვეზი. ან თუ მიღებული პროდუქცია არ შეესაბამება იმას, რაც შეუკვეთეთ

3)      როგორ მოვიქცე თუ პროდუქტი წუნდებულია?

 თუკი პროდუქტს აქვს ხარვეზი/ წუნი, გთხოვთ მოგვწეროთ ჩვენი საიტიდან, ან დაუკავშირდეთ ოპერატორს

1)   როგორი შეფუთვით მივიღებ პროდუქციას?

2)    შემიძლია თუ არა საჩუქრად გავაგზავნო პროდუქცია?

1)  როგორ შევუკვეთო?

  შესაკვეთად შეარჩიეთ თქვენთვის სასურველი ყველა პროდუქცია და დაამატეთ კალათაში, ესტუმრეთ  და დააჭირეთ „გადახდას“. შეავსეთ ველები: ქალაქი, მისამართი, სადაც გსურთ პროდუქციის მიღება, საფოსტო ინდექსი და ტელეფონის ნომერი, რომელზეც კურიერი დაგიკავშირდებათ. შემდეგ ისევ დააჭირეთ „გადახდას”

2)    როგორ მოვიქცე, თუ პლასტიკურ ბარათთან დაკავშირებით მაქვს პრობლემა შეკვეთის დროს?

   პირველ რიგში, შეამოწმეთ სწორად გაქვთ თუ არა შეყვანილი ბარათის მონაცემები, გადაამოწმეთ ბარათის გამოყენების ვადა, დაუკავშირდით თქვენს ბანკს ან სცადეთ სხვა ბარათით გადახდა

3)   როგორ გავაუქმო შეკვეთა?

სტანდარტული შეკვეთის გაუქმება შეგიძლიათ მანამ, სანამ პროდუქცია დატოვებს საწყობს. ასეთ შემთხვევაში, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ ჩვენს ოპერატორს.

4)   როდის დამიბრუნდება გაუქმებული შეკვეთის თანხა?

Გაუქმებული შეკვეთის თანხის დაბრუნებას შეძლებთ 4 დღის ვადაში

5)    რომელ ქალაქებშია შეკვეთის მიტანა შესაძლებელი?

Შეკვეთის მიტანა შესაძლებელია თბილისის მასშტაბით

6)    ვიხდი თუ არა ადგილზე მიტანის საფასურს?

7)   რამდენ ხანში მივიღებ შეკვეთას?

Შეკვეთას მიიღებთ მაქსიმუმ 1 საათის ვადა

1)   როგორ დავრეგისტრირდე?

რეგისტრაციისთვის დააჭირეთ უკიდურეს მარჯვენა ზემო ღილაკს, შემდეგ ღილაკ ,,რეგისტრაცია“-ს და მიუთითეთ საჭირო ინფორმაციები. 

2)    როგორ მოვიქცე თუ დამავიწყდა პაროლი?

  1)  როგორ მოვიქცე თუ ოპერატორი/ფარმაცევტი დაკავებულია და ვერ ვუკავშირდები?

თუკი ოპერატორი დაკავებულია და ვერ უკავშირდებით, ჩვენ აუცილებლად ვნახავთ თქვენს გამოტოვებულ ზარს და დღის განმავლობაში დაგიკავშირდებით, ან შეგიძლიათ, ჩვენი საიტიდან დაუკავშირდეთ ონლაინ კონსულტანტს ასევე შესაძლებელია მოგვწეროთ თქვენი მეილი, დაგვიტოვოთ საკონტაქტო ინფორმაცია,კითხვის შინაარსი და მოგვიანებით აუცილებლად დაგიკავშირდებით.

2)  მივიღებ თუ არა დახმარებას არასამუშაო საათების დროს?

თუკი თქვენ დაგვიკავშირდებით არასამუშაო საათებში, თქვენი ზარი უყურადღებოდ არ დარჩება. შეგიძლიათ, დაგვიტოვოთ ხმოვანი შეტყობინება და სამუშაო საათებში ჩვენი ოპერატორი თავად დაგიკავშირდებათ, ან დაგვიტოვოთ საკონტაქტო ინფორმაცია და პრობლემის არსი და მიიღებთ დახმარებას რაც შეიძლება მალე.

 3)     შემიძლია თუ არა გავაფორმო შეკვეთა ქოლ ცენტრით?

დიახ, თქვენ შეგიძლიათ შეკვეთის განხორციელება ქოლ ცენტრთან დაკავშირებითაც